wtorek, 26 maja 2015

Witam wszystkich w ten deszczowy dzień.. Z jednej strony to całkiem dobry dzień na czytanie książki :))
Kochani nie napisałam nic o książke z poprzedniego posta ponieważ byłam no i w sumie nadal jestem bardzi chora :( Wczoraj miałam prawie 39 stopni gorączki i ledwo się ruszałam..
Przeczytałam tą książeczkę ale szczerze nie jestem nią zachwycona, bardzo dużo zdań się powtarza, jest kilka wątków które są pisane ciągle jakby kopiuj-wklej..

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam coś nowego tym razem nie książkę ! Będą to inspiracje modowe znalezione w internecie . Ja ubieram się przeważnie w lumpeksach oczywiście się tego nie wstydzę i uważam że da się na prawdę znaleźć ciekawe i wyjątkowe ubrania. Jak tylko wyzdrowieję to zrobie własne stylizacje ! :)))

A teraz kilka zdjęć na stylizację codzienną :)







Co sądzicie ? Dodam, że osobiście wolę luźniejsze ciuszki ze względu na moją sylwetkę która nie jest do końca idealna :P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz