czwartek, 14 maja 2015

Początek

Witam wszystkich którzy będą chcieli czytać mojego bloga.
To jest mój pierwszy blog więc jeśli będziecie mieli jakieś uwagi lub rady to śmiało piszcie.
Blog będzie o wszystkim co uwielbiam czyli o książkach, jedzeniu i może od czasu do czasu dodam jakąś stylizację albo inspirację.



Pierwszą książką, którą chcę Wam polecić jest książka Jamesa Clavell'a " Król szczurów"
Dostałam tą książkę od babci , bardzo długo nie potrafiłam się za nią zabrać, ponieważ moja mama powiedziała mi , że jest to bardzo ciężka historia do przeczytania.
Kiedy w końcu wzięłam ją do ręki i otworzyłam przeczytałam ją w jeden dzień, wzbudziła ona we mnie wiele uczuć - smutek, żal, radość, ulgę.. Z całego serca polecam tą ksiąkę i z pewnością kiedyś do niej wrócę !

James Clavell, z pochodzenia pół-Irlandczyk, pół-Anglik, urodził się w Australii, wychowywał w Anglii. W czasie II wojny światowej był kapitanem Królewskiej Artylerii. W 1942 roku dostał się do japońskiej niewoli i został zesłany do obozu Changi na Singapurze, gdzie przebywało sto pięćdziesiąt tysięcy jeńców. Tam właśnie rozgrywa się akcja tej powieści.  Choć jest to miejsce rzeczywiste, to wszelkie wydarzenia zawarte w książce oraz jej bohaterowie są fikcją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz